close

最近在生活中很多經歷主的信實,就想到HILLSONG的這首You Are Faithful(你是信實主),

就放上來跟大家分享:

 

----------------------------
You Are Faithful
你是信實主

Lord of all the earth
掌管全地的主
How you cared for me
你如此眷顧我
You have made me You will save
你創造我 也拯救我
and carry me always
引領我腳步

*You are faithful
*你是信實主
You are faithful
你是信實主
You are faithful
你是信實主
Your joy is my strength
你的喜樂是我的力量

Lord You are my guide
你引導我的路
I rely on You
全心倚靠你
I put my hope in things not seen
在未見之事仍有盼望
Your promises all true*
你的應許真實*

Bridge:
Always You're with me
你不曾撇下我
Your hand will lift me
你的手扶持我
My trust is in Your hands*
我信靠在你大能的手中*

arrow
arrow
    全站熱搜

    unplugged 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()